Contact en klachten


Al jouw vragen kun je sturen naar info@happystrappy.nl en worden binnen 24 uur op doordeweekse dagen beantwoord.

Contact- & retouradres

Online Kickstart
Evenaar 65
3067DA Rotterdam
Nederland

KvK: 73318930
BTW: NL002225286B89

Klacht of suggestie?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Uiteraard nemen wij dit zeer serieus en doen er alles aan om samen met u tot de gewenste oplossing te komen!

De klacht (of suggestie) kunt u sturen naar info@happystrappy.nl. Wij zullen uw klacht binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen: 
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Niet tevreden geld terug garantie
Brievenbus levering via PostNL
Uiterlijk binnen 2 werkdagen geleverd
Kosteloos retourneren binnen 60 dagen